måndag 31 mars 2014

Lördagen den 22 mars

Lördagen den 22 mars började med att jag klippte av mig cirka 20 cm hår. Ja, Marie klippte, inte jag. Jag kände mig tio kilo lättare efteråt och det är så skönt att slippa slitet, tovigt hår. 
Senare på dagen blev det dags att fira Elis med ena sidan av släkten. Mycket serpentiner ska det vara!
Av gammelmormor och gammelmorfar fick han ett kök med alla tänkbara tillbehör. Han leker en massa med det nu.
En egen skål med majskrokar (medan vi andra smaskade i oss chips) och kvällen var fulländad.

5 kommentarer:

Mor sa...

Härliga bilder som blir ännu häftigare nu m IPad !

Unknown sa...

Sötskrutten!

Synd att vi inte fick träffa den "andra" sidan av släkten men jag jag vet att det inte var annat än slump :-)

Unknown sa...

Och du blev supersnygg i nya frillan! Kul att jag kunde bana väg. Man undrar bara varför man inte gjort det tidigare :-)

andreas sa...

jättesnyggt blev inte av att säga det på kalaset bara ;) kramar

Carro sa...

Åh! Supersnyggt!